Last week

Imorgon börjar den sista veckan av den långa praktiken. Så om en vecka är det dags att träffa klassen igen.  Nu ska jag kika ensam mamma söker. Uppdaterar senare..


Sådär då, då har man kikat. Hände inte allt för mycket kul denna gång, jag vill ju se när snuskpeter gör bort sig totalt inför ullrika, haha!  Nu har jag även fått tagit hand om Maddes farm eftersom hon är ute på annat äventyr. Det kallar jag att vara snäll! Som att jag inte har nog med min egna lilla farm ; D

Har ju tidigare nämt att jag känt av små små sparkar och dessa har bara blivit allt mer tydliga och hårdare. Just nu känner jag hur det rör sig där nere, hur mysigt är det inte : )  På onsdag går jag in i vecka 26, gud vad tiden går snabbt måste jag säga. Kommer bara säga pang, så är det dags!  Ska försöka lägga in någon bild under veckan nu på magen.

Kommentarer
Postat av: Fridah

åh vad gulligt gumman :) vill också ha beeeebis!!

2009-10-05 @ 14:49:07
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0