MVC

Idag har jag tid på mödravårdscentralen, 13.30.  Skulle egentligen varit där 13.00 men de ringde igår och frågade om det var ok att vi sköt på de en halvtimme, o de var ju såklart inga problem : )  ja men det blir ju kul att se hur mycket man har gått upp i vikt o så ; ) 
Längtar tills helgen efter jag har fyllt år, då ska jag åka upp till torsby och bli firad, samt även min bror som fyller 2 dagar efter mig. Ska även åka hem till morfar för att hjälpa honom att städa och sånt han inte är allt för bra på, sånt som mormor alltid gjorde. Måste även komma på något bra sätt att tacka honom, för att han betalar mitt körkort.. ska komma något riktigt bra.

Nu blir det praktik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0