regn

Nu har det regnat nästan hela dagen, usch vad tråkigt. Men tyckte att det var ganska mycket folk ändå ute på stan för att va så dåligt väder. Kul att träffa massa folk man inte sett på länge, synd bara att solen inte tittade fram, då hade man troligen sett ännu fler : ) Hittade absolut ingenting kul, förutom en liten påse brända mandlar som ligger bredvid mig nu.  Käkade thaimatsbuffe, eller om det var kina? skildnaden är nog inte så stor : ) 

Ser ut som att i blir kvar i Arvika inatt också, får jag bestämma blir det Körslaget med tacorester! Å bestämma, de får jag ju för det mesta : ) haha! Åh vad mysigt det lät att sitta och äta rester en lördagkväll, men det är ju tacos och jag är en 100% tacomänniska så kan aldrig motstå det..  så nu måste jag bara övertala de andra om att äta tacorester ikväll : )

Bild från valborg, sen dess har jag inte färgat håret. Duktigt tjej! Inte konstigt att mitt hår är kottfärgat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0