Söndag

Snart ny vecka igen då och imorgon är det skola! Ser faktiskt fram emot det eftersom det var länge sen nu. Men morgonen börjar med en körlektion. 

Idag har jag skrivit min praktikrapport på papper, behöver bara renskriva den på datan sen. Vilken lättnad! Håller just nu på att tvätta en maskin med lite kläder. Skulle egentligen behöva en hel dag att tvätta men de fanns det inte tid för i tvättstugan nu så jag får väll ta lite pö om pö.  
Två naglar på min vänstra hand har gått av.. Tummen och pekfingret, fult! Nu har jag ju vant mig att ha rätt så långa naglar och då ser ju fingrarna lite längre och smalare ut.. Så just nu känns det som jag har två små prinskorvar till fingrar ...

Igår övningskörde jag och pappa lite, vi körde runt lite överallt, grythyttan,hällefors, filipstad osv, jag överlevde, så det gick bra!

usch vad blek man är.. hur vore det om man kunde få lite färg igen. . bara sådär, typ online shop?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0