Tisdagen

Denna veckas tisdag är nu avklarad. Lite klipp, lite färg osv sen var dagen klar. Hade även ett körlektion under dagen, idag parkerade vi lite osv..  Nästa körlektion blir nästa vecka. Imorgon händer ingenting speciellt mer än min praktik, så kanske skulle man ta och kolla eggenom lite skolarbete som bör vara gjort tills skolan börjar igen? Kanske även en skön promenad? hänger dock på väder..  Idag stekte jag mig lite blodpudding, mumms! :D Inte allt för många som är förtjusta i det, men jag tror faktiskt att alla gillar det, i smyg ; ) Men just namnet blodpudding för att det är "snuskigt" att gilla det. haha, ne tummen upp för blodpudding säger jag! Innehåller mycket järn som är kanon för mig som är gravid! I like gravidpudding

På torsdag ska Marie färga mina bryn och fransar, även waxa ögonbrynen, istället för plockning då, inte waxa bort hela brynen ; ) Sen ska jag och frida en snabbis och kolla uf-mässa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0