Trasig

Just nu har min mobil pajjat, det bara sprakar om jag svarar... jag kan inte skriva bokstäverna a,b,c,d,e eller f..  nedåttangenten har också pajjat.  Är detta ett tecken på att jag borde önska mig en ny telefon ? haha

 
Sen var det studentresan då.. 28 maj. Den är bara reserverad just nu och inte bokad. Dock blir detta lite svårt för mig då jag kommer ha en ca 4-5 månaders bebis..  Allt hänger på hur det funkar med amning och om bebisen tar nappflaska. Sen som jag sagt till många så kommer jag troligen inte vilja åka när det väll gäller.. men jag kommer om något år vara väldigt glad om jag åker att jag fick göra en sista grej med klassen som jag alltid kommer att minnas. Martin har lovat att jag ska få åka om jag vill och han är hemma hela veckan..  men då hänger det ju som sagt på att bebisen tar flaska? Eftersom det finns modersmjölkersättning och man kan även pumpa ut innan och frysa. 

Ringde mamma förut för att rådfrågade lite och hon förstod ju att jag vill åka med klassen, eftersom alla  kommer gå skilda vägar sen. .  Hon berättade även att hon åkte iväg när jag var 8-9 månader, till USA i tre veckor..  fick då va hos mormor, men det gick kanon?  Då tänker många nu" a men hallå du va ju 8-9 månader då?!" ... Jo, men de var också 3 veckor som jag var "bortlämnad" till mormor.

Jag kan inte göra annat än att vänta och se hur allt går..  Som tur är har vi avbeställningsskydd som gäller fram tills 48 dagar innan avresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0