Viktuppgång

men visst är det trevligt att ställa sig på vågen och se alla kilo man gått upp? ; ) 5 kg hittils...  Känns ändå helt okej eftersom de flesta andra jag hört talas om och folk som har berättat, har gått upp mellan 20-30 kg.. dock kommer jag hinna gå upp mer.. Time will tell!

Idag bröt jag mitt löfte, skit också.. Vi blekte några tunna slingor i mitt hår. Det känns så mycket bättre! Att jag däremot bröt mitt lilla löfte är väll inte hela världen.. att JAG ändå klarade mig utan att färga håret på 6 månader, det är jag värd att få lite beröm för (a) 




Kommentarer
Postat av: elina

Okej, ja de kan jag förstå. men du måste väl få mkt hjälp av lärarna o så? :)

Joo, i kd är det jättebra!! så skönt att få bo hemma och sådär :)

2009-10-10 @ 09:26:51
URL: http://elinakarlstad.blogspot.com
Postat av: elin

5 kg bara ! :o måste kännas bra :)

2009-10-13 @ 15:46:47
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0