yesterday

Igår kväll åkte jag till Caroline, emil och gänget..  Kul att se alla som man alltid brukade träffa förut :  )  Tog sen taxi ner till Melkers..  o ja sen, drog alla till statt. Förutom lilla jag som fick gå hem och vänta på att Caroline skulle komma hem.   tidigare än väntat ringer det i telefonen, Caroline är ledsen och jag får reda på att hon blivit slagen av en tjej inne på statt. Så jag möter upp dem borta vid Maddes lägenhet där vi sen sov.. eller ja, caroline och emil sov..   Jag försökte hela natten, men tack vare emils snarkningar fick jag hålla mig till att försöka..

Nattens roligaste, Caroline som ringer runt till folk på emils mobil efter att han somnat, med mansröst.

" Hallå, det är Mr. K ...  "

Nu är jag hemma hos mig igen, nyss slängt in två maskiner med tvätt. Sen så tvingar Madde mig att bli med på hockey... Trodde jag hade gjort mitt där för iår när jag hade varit där med henne förra gången. Men nehejdå.. men vad ska man kalla det, tjänster och gentjänster? ; )   I own you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0