4 veckor

Ja nu börjar den, första dagen på den 4 veckors långa praktiken. 

Om det är någon som skulle vara sugen på att komma dit och klippa sig, säg till  : )

igår åkte jag och martin till örebro, shoppade lite..  Men inte så lätt när jag knappt har pengar på kortet och jag ska överleva till den 27 . . Tur att man har en pojkvän som vågar släppa iväg mig med hans bankomatkort ; ) Har faktiskt lovat att betala tbx så fort jag får pengar : )

Gårdagens inköp blev två par jeansleggins (1 ljusa, 1 mörka), ett par svarta tights och 2 långärmade lite längre tröjor..

Behöver fortfarande, skor, jacka, tjockare tröjor, underkläder osv... Får blir nästa gång.

Just ja, nu är barnvagnen fixad också : D  En svart emmaljunga.. ska ta kort lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0