Ännu en dag gjord

Idag hade jag två klippkunder, skönt att få dra några streck på "vad man har gjort-pappret" . .  Annars såg väll dagen ut som vanligt. Vi lunchar på rävåsskolan varje dag, samtidigt som förskolaklassen, så då blir det livat : ) Rävåsens matsal måste nog vara den minsta jag sett : ) 

Imorgon ska jag bli med tilda på hennes körlektion, kolla läget lite.. För nu får jag ta mig i kragen och köra igång själv också. Så vi får se vad morgondagen leder till..

Idag hittade jag världens finaste hårfärg i en färgkarta.. Dessutom var de färgkartan med de" biologiska " färgerna.. som alltdå är mer naturligare, luktar ingenting osv...    färgen var en varm kopparröd färg, va ska man säga så folk förstå..   Men mitt löfte, känns som ett sånt nyårslöfte som man aldrig håller..  Men hur kul är det att se ut som en bajskorv i huvudet?    Står och väger .. hm...   = )  Färgen ser dock en aning mörkare ut på bild än verklighet.

annars är alla de här färgerna jättefina i håret och ett extra + att de är så naturliga


Kommentarer
Postat av: sarah

jätte fin färg! Go for it! :)

2009-09-18 @ 12:07:03
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0