another monday

Så har veckan dragit igång igen. Så nu blir de ju bara att köra på som vanligt..  Slutade ju "tidigt" idag, 16.20 .. så nu har jag och Jennifer varit ute och motionerat, vi känner genast hur vi tappade minst 10 kg ; ) Perfekt till skolkortet imorgon!    Påtal om det, jag vill inte ha skolkort. jag har ingenting att ha på mig, jag måste shoppa! Som tur är kommer mitt bankomatkort imorgon, ÄNTLIGEN!! Men tro mig, det är supersvårt att shoppa nu, när magen bara är sådär lite halvt på G.. Men kan inte gå att avvakta längre, då kommer de ju sluta med att jag struttar runt naken.. och det är nog ingen bra idé : )    Sen är bara problem två, när ska jag hinna? . .

HAHA vecka 48 ska vi till Zari på våran brudkurs.. vi ska även få prova bal/brudklänningar... Jo tack, jag lär ju verkligen komma i en balklänning vid det laget ; )

 Pappa var så glad när första programmet var sänt, så han slapp den där skiten : ) Men gud vad glad jag blev när jag kollade tv3s hemsida om helena...     o ser ni, "dotter 17 år" , man tackar XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0