Äntligen helg!

Nu är jag hemma igen, hade två klippkunder idag efter lunchen.. Sen slutade jag lite innan 18.00 så Martin han precis hämta mig så vi kunde åka och köpa en kalender till mig innan det stängde. Behöver ju ha lite ordning på mitt liv nu när det är så mycket som händer : ) Ska fylla i gjorde praktiktimmar, när jag ska ha praktik, prov, när jag ska till MVC och en massa annat. 

Så nu ska jag föra in lite av mitt liv i boken = ) 

Känner att det kommer bli slitsamt att klara av allt med skola bebis körkort på en gång, men jag ger mig inte i första taget innan! Vet dock att när jag klarat det, så är jag värd att få ett pris som tex nobellpris, grammy, oscar, rockbjörn eller något annat fräsigt ; ) 

Födelsedag om några veckor.. vad ska man önska sig?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker du super stark och duktig som klarar av allt det här, och jag tror du kommer klara de gallant :)

2009-09-04 @ 19:46:18
Postat av: tinA

HAHAHA :P saken är väl den att jag inte har gjort något denna gången utan att det bara blev så. Sen tror jag inte jag vill dedikera mitt liv till en soffa även om det skulle vara bekvämt ;)

2009-09-05 @ 07:46:14
URL: http://tinakallman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0