babyboom i frisörtrean?

Jo minsan, idag fick Madeleine veta att hon var gravid, genom en annan tjejs blogg...  Tänk er själva när ni bloggzappar lite och så får ni veta att ni är gravida, hur fränt är inte det då? 

Nej, ärligt talat. Madeleine är inte gravid... tyvärr måste jag säga : )  

Men med livlig fantasi i skallen så kan man väll hitta på vad man vill om folk, eller hur?


Mitt hår skriker " Färga mig!" Jag avskyr min nuvarandra hårfärg. Den är mesig, vanlig och bara hur tråkig som helst. Men det mål jag satt upp att inte färga håret förrän bebisen är född är ändå nyttigt för mig, så jag ska verkligen försöka klara det. 

IKVÄLL FÅR NI INTE MISSA Svenska Hollywoodfruar 21.00 tv3

Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns folk till allt! I den här stan vet folk precis allt om en, en kompis till mig fick här om dagen reda på att hon har en ny pojkvän! Spännande eller hur? Jag hoppas din lilla bebbe slipper sånt. Jag saknar er mina duktiga frisör tjejer! <3

2009-09-14 @ 19:15:38
URL: http://annahellqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

ja absolut! =) det har jag allt tid med, jag gör ju inte så värst mycket om dagarna. när passar bäst för dig? =)

2009-09-15 @ 12:44:03
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0