Brytdag

Jo dagen idag kallades så, när man har personliga samtal med lärare.. vad jag skulle kalla " utvecklingssamtal" ..  Gcik väll helt okej och under resten av dagen hållde vi på med något samarbete mellan frisör och svenska? Mja... Inte 5 av 5 toasters direkt...   

Slutade ca halv 4, stannade kvar med Frida i skolan.. Fixade lite med hårfärger och annat inför lördag då vi ska färga o fixa & fotografera de första modellerna för våran kalender..   Denna helg blir det Ragén och Daniel.

Idag beställde jag en ny sax, med rörlig tumme. Behövligt eftersom min tumme är cp och lever sitt eget liv. 

Imorgon är det praktik till 18.00, sen ska jag träffa cavallie en snabbis för att stämma av inför lördagen, sen blir det hem för att göra sig iordning o sen ska Martins mamma bjuda oss på middag : ) Sen är de bara att lägga sig i tid..  10.00 på lördag drar vi igång i salongen i skolan. 

Tänkt att det tog min pappa en vecka att skicka mig mitt bankomatkort. När de tom var akut direkt han hade fått det..  Fy.  Men imorgon ska det komma. . och gör det inte de, så anmäler jag honom till ensam mamma söker igen, nästa år . .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0