Bye snusknaglar

Sitter och tuggar på ett päron, det är så otroligt gott.. men det är även himla svårt att hitta päron som är sådär lagom saftiga och med perfekt tuggmotstånd : )

vet ni? Idag hade jag min första körlektion, de gick faktiskt riktigt bra : ) Så imorgon ska jag köra igen.. gäller att ligga i nu. Synd bara att pappa ska sätta sig på vrångsidan och vägra betala mitt körkort. Såhär var de, att ända sen jag var liten har vi haft en deal, om jag spelar handboll tills jag är 18, så betalar han mitt körkort.. Men pga graviditeten så kan jag inte spela handboll fram tills dess, (25 oktober) ..   Så idag när jag åtminstonde frågade om jag kunde få låna så länge och sen betala tillbaka så fick jag svaret att han inte hade pengar att lägga ut för de.. Så frågade jag såklart " Men om jag hade spelat handboll nu hade du haft att lägga ut? " ... Jo tack, blev inte det minsta förvånad över svaret "Japp, du får väll skylla dig själv, jag bryr mig inte?" 

Mina äckiga naglar är nu borta, Marielle på Strå´t filade ner dem ordentligt, gjorde fransk manikyr med färgad tipp. Så himla skönt!

Idag kom grejerna från hm som jag beställt, så har nyss varit och hämtat ut dem :D







Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggggt!!

2009-09-22 @ 19:19:48
URL: http://madeleineeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0