En helg med mamma

Det var faktiskt jätteskönt att mamma och Daniel var här hela helgen, inte bara för att hon städar och fixat utan för de var länge sen jag såg dem och jag kommer inte heller ha så mycket tid att åka hem nu under höstterminen..  Igår åt vi tacos och hade myspys.  Skönt att ha någon som hjälper en att tänka och planera lite, gud vad jag önskar att jag hade mamma på närmare håll just nu. Och pappa? Ja, jag får väll vara glad om han ringer de gångerna jag skickar sms och ber han ringa.. tyvärr. Det är väll ingen hemlighet direkt att han inte står vid min sida när det gäller de val jag gjort.

Idag har jag skruvat ihop spjälsängen, kände att det var lika bra att göra de som kan göras redan nu.. För de helger som kommer framöver kommer det finnas så mycket saker att göra ändå. Några småsaker på min lägenhet måste fixas också.. ganska snart, så man kan sätta ut lägenheten och bli av med den : ) 

En kvällspromenad får det bli sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0