I´ll go nuts!

ja här sitter jag och käkar nötter medan jag kollar på idol. Blev så sugen på något, så fick kila till konsum.. Var inte sugen på något sött, men ändå något gottit.. och är ingen chipsmänniska, så nötter blev ju perfekt!

Imorse körde jag på körskolan igen, fick även böcker och sånt idag..  men ja, de går väll bra, men tycker det är svårt att svänga.. asså när man ska bromsa in, koppla växla o allt på en gång : P men de blir bättre och bättre för varje gång : ) 

Idag kom även mina uggs som jag beställt : ) har dem dock inte här eftersom jag beställde dem i Martins namn, så får dem troligen imorgon, perfekta gravidskor. bara att hoppa i, inga krångel när vattnet går inte! ; )

Nu blir det kändisdjungeln, Heja Jannike!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0