Lunch

Nu har jag min lunch, är hemma och drar i mig några kaviarmackor, borde väll egentligen äta något bättre och som jag står mig bättre på .. Men man får ta vad man har. O förstunden har jag typ, ingenting : )

Förmiddagen på salongen har varit bra, vek lite handdukar och plockade den första timmen. Sen har jag tvättat några kunder, handlat lite behövliga saker, hade även en bottenfärg + folieslingor. Mina fötter är lite ömma, jag måste verklgien skaffa mig att par sköna och bra arbetsskor! Ska jag stå i vanliga skor hela terminen ut kommer jag inte ha några fötter kvar.. o dem kan ju va bra att ha.  

Tur att Martin har lovat mig massage ikväll. Hoppas även att han har fixat sitt internet nu så jag kan sköta om min lilla farm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0