Nu är det fredagsmyyys om de så är de sista jag gööör!

Äntligen fredag! Helg, lite lugnare..  I need it.   Idag kom även mitt älskade bankkort!  Pappa hade även stoppat ner ltie andra saker jag fått på posten, som tex ett brev från pliktverket som jag bad han öppna för över en månag sen för de kan va viktigt...  såklart, oöppnat och efterssom jag hade tänkt mig mönstra och så så måste jag ju ringa in och säga att det är ändrde planer...   Längst ned på pappret står det att om man inte är intresserad längre så ska man ringa, SENAST 1 SEPTEMBER. Åter igen, dumma pappa. Jag får ringa och förklara hur det ligger till på måndag..  

Det känns faktiskt lite tråkigt, för det är något jag vill göra. Men det jag valt att göra nu betyder så mycket mer. Men livet är inte slut än så man ska aldrig säga aldrig . .   = )

Nu blir det middag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0