Onsdag

Gomorron. Jag har börjat gå upp en kvart tidigare en vanligt så jag ska kunna skörda och odla lite på farmville, innan jag går till skolan. Så får väll börja lägga mig en kvart tidigare också = )

Igårkväll kollade jag och Madde på idol hos henne. Alla människor har verkligen inte alla hästar hemma i stallet, men det är ju de vi gillar att se? madeleine gjorde så att saker på hennes hylla som var precis ovanför soffan reste ner.... Jag fick en kaktus i ryggen och Madeleine hade en ny rabatt i hennes soffa sen : )

Idag är det alltså prov på hur man sätter på fast krona och slöja på brudkursen. 
Ikväll ska jag verkligen försöka lägga mig supersupertidigt. Runt 21.00 ska jag ha som mål att komma i säng.



I need to do some shopping

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaha fan vad kul det låter! ;P jaa, eller vi fick inte ha riktigt det vi ville ha så nu blire en vetenskaplig studie;/ så äre och gå natur :S

2009-09-09 @ 07:34:55
URL: http://fridaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0