Skrivkramp

Kom hem från hockeyn. Här är mina förslag.

- Gör tre perioder till två.

- Stoppa inte klockan varje gång domaren blåser.

- Ny och fräsch musik har aldrig skadat.

- Höj temperaturen på läktaren.



Nu är jag hemma, efter en varm dusch har jag bestämt mig för att det kommer dröja ett tag innan jag går på hockey nästa gång. Inte riktigt min grej = ) Jag har nu skrivit adresser till 30 salonger i karlskoga på en massa kuvert. (Projektarbete). Nu måste jag också ta och skriva i min loggbok som vi ska göra under projekttiden..  Sen får jag väll ta och läsa egenom " läxan " vi fick i svenskan...      sen ääntligen, sängen.
 
Imorgon MÅSTE jag städa.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0