Snark

Jag är trött. Varje kväll planerar jag att jag ska gå och lägga mig tidigt.. men det är alltid något som får min plan att gå åt pipan.


Läst lite körteori idag, men klart det är tungt att läsa om batterier, vätskor osv? herrgud vad ointressant. Sen längst ner står det " Åtegäldas endast på verkstad " Fine, då räcker det väll om de kan allt sånt? Jag menar, ingen läser väll om hur ett hårstrå är uppbyggt innan man går och klipper sig? Ne, skämt och sido. Klart de kan vara bra att ha lite koll.. Men ack så tråkigt.

Om någon vecka fyller jag 18, 25 oktober. Det blir väll skoj? Ne.   Det finns inget jag kan göra så som jag inte kan göra nu. Jag dricker inte, jag röker inte, jag snusar inte, jag kommer inte ha körkort tills dess, pressen på att jag måste skaffa körkort blir dock större  .. Hm, dock får jag ju ringa och sjukanmäla mig själv till skolan? Gud vad vuxen jag plötsligt blev. Hm...    Jag har inte heller önkat mig så mycket och tänker inte göra det heller. De enda jag ser fram emot tills alla praktik timmar är slut,körkortet är mitt, då kan jag börjar fokusera mig på annat.

Nu tänker säkert folk, " men gud önskar hon sig ingenting? Hon ska ju ha bebis hon borde önsa sig massa saker!"
Men ne, jag har massa barnkläder, och då menar jag massa..  Spjälsängen är redan uppskruvad, barnvagnen står på plats, skötbord är fixat o massa mer..  De som en mamma planerar och fixar med i månad 8... Är jag redan klart med : ) Av just den anledning att jag är väldigt upptagen under veckorna, och även helgerna.. Så det gäller att ha saker och ting planerat.  Jag har gått från " Kalender? Vem behöver det?  .. "  till " Vart är min kalender?!"
Det känns bra.

Jättegammal bild, men trivs bättre i blont hår, så .. Next up!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken morsa :)

du får fan adoptera mig så de blir ordning på mig med !

2009-09-29 @ 22:31:28
URL: http://madeleineeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0