Sova mer, tack

Vill inte gå upp, är så trött. Blev senare än jag tänkt igår..  Va hos Cavallie ett bra tag och snackade om fotografering av modellerna till min och fridas kalender (UF) Känns skitbra! Skönt att allt går framåt precis som det ska..    Vi snacka modeller, placering av fotografering, tryck .. allt : )

Slutar skolan cirka tolv idag, så börjar praktiken vid 13.00.

Jag har fortfarande inte fått mitt nya bankomatkort : ( Pratade med pappa igår..  Så han sa att det skulle komma till honom i slutet av veckan, men då ska han ju skicka det till mig sen också? Är ju en del saker jag behöver köpa..    T.ex skrivblock med flera ämnen i ett , en kalender(!! Behöver verkligen skriva upp massa saker nu), byxor, mat . .  

    Ja ni, livet utan pengar är tufft ; )

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad har ni för PA? :D:P

2009-09-07 @ 19:55:38
URL: http://fridaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0