upp och iväg?

Nu bär det av mot praktiken. Är bara där någon timma på morgonen sen ska jag iväg på körlektion. Sen blir det ju självklart att kuta tillbaka till praktiken igen. Dock har jag lyckats pricka in min körlektion precis på den tiden som min och tildas enda kund kommer, typiskt. Men Tilda klarar det så galant ensam så det är nog inga problem : )

Idag ska jag höra efter lite om halkan, när var hur. Börjar blir lite tight med tid.. Uppkörning och det är inga problem att göra sent i graviditeten, men halkan däremot får jag inte göra in i det sista.. beroende på fara.

Till helgen är det Arvika-Mârten! (eller marken som man säger i trakterna runt karlskoga, så fel. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0