barnvakt

Nu sover barn 1, barn 2 ligger i sängen & barn 3 sitter och spelar data...  jag ger mig själv godkänt.

Imorgon ska jag skriva på de sista av faderskapspapprena, skönt att få det avklarat så vi båda står som föräldrar på papper. Sen när det är gjort blir det hemfärd!

Under mina dagar hemma hos mamma har jag inte gjort värst mycket, men ändå lite ...

»Tagit en dagstur till Arvika

»hittat en större nappflaska, nya rymmer 330 ml. (gamla 260)

»Beställt ett par snygga gummistövlar, måste man ju ha när man bor på landet!

»Unnat mig själv lite spa, ett varmt långt bad med inpackning, fila fötter mm.

Ȁtit en massa skit, som vanligt..

»Träffat Elin, som dessutom blir 19 på fredag.. jäkla synd jag inte kan vara med på hennes kalajs på lördag!

»Myst med min lilla favvo-Daniel






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0