Håll i väggen!

Det är precis vad det är snart...  i vardagsrummet. För här ska en altandörr in...  dock finns det ingen altan än. Men den kommer snart:  )  Snart kommer dem, de 3 muskutörerna.. Adam, Martin & David..  Tur att det finns en övervåning där jag och Milliam kan hålla hus, annars kommer vi ju frysa ihjäl...
Skulle inte förvåna mig om det händer något och det blir ett stort stort stort hål, utan dörr...    Då kan jag lova att de 3 muskutörerna inte finns längre : )

vad tusan ska man ha på sig ikväll?

Arvingarna på G, can't wait!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Amanda! Vill först säga att du har en bra blogg och att du verkar vara en väldigt bra mamma som både klarar av skolan och ha en liten bebis. Jag har en fråga, blev lite nyfiken på badbaljan som ni har. Vart har ni köpt den? Jag ska få barn i augusti och har börjat leta efter en massa saker nu och den såg väldigt bra ut :) Hoppas ni får en bra dag och lycka till med allt!

2010-04-12 @ 07:01:27
Postat av: Jeanette

Gillar din blogg tittar in lite då och då..:)

2010-04-12 @ 19:13:16
URL: http://principes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0