min msn blev störd

har inte kunnat logga in på vanliga msn på ett år nu.. utan har fått använt mig av msn messenger, vilket betyder att jag inte har sett några visningsbilder eller kunnat skicka några filer på hur länge som helst!  Att känslan av att se en visningsbild kunde va så stark förstår jag inte, haha : ) 
Dessutom har jag fått massa förfrågningar från " personer " ...  typ sånna som är datastyda 

- Hi! Male?
- vem?
- Nice, I'm female! How are you?
- Öhhhh
-  I´m fine! Do you wanna se me?
- Nej vem är du?
-Good, just klick on this ... www.sdhaauh........


Färdigstyrda gubbar.    Å de blir bara fler o fler och går inte att neka...

Har nu löst detta med en NY MSN.

Mejlen till den gamla har jag fortfarande kvar som vanligt : )


Kommentarer
Postat av: elin

men gud ja har också fått såna konstiga gubbar på min msn såg ja nu :s

2010-04-10 @ 08:59:36
URL: http://diffodal.blogg.se/
Postat av: Anonym

de "personerna" det är virus:P

Tar man bort kontakterna efter man accepterat dem, så försvinner de på MSN, och man kan använda samma MSN ist för att göra en ny!:))

2010-04-13 @ 14:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0