Snaark

Nu vill jag bara lägga mig och somna om..  men de går inte, måste till skolan för att göra ett prov i Svenska.
Hade inte alla papper som jag skulle ha igår så fick åka in till skolan för att hämta dem... när jag väl läser på pappret så står det " skriftligt prov 22 april "....   alltså förra veckan när vi var på sjukhuset. Jag som var bombis på att jag hade det denna vecka..   Milliam blir sämre så jag hoppas verkligen att maten kommer idag... 

I måndags var jag supersäker på att vi hade färgrepetion, så jag lämnade frisörväskan hemma..  fel, vi hade kunder. Tur att jag fick låna Madeleines saker..

Igår glömde jag totalt bort föräldragruppen där jag och martin dessutom skulle stå för fikat den här gången, pinsamt! Tur att de var någon som hade fixat fika ändå...

Undrar vad jag ska glömma härnäst?  

Min hjärna är ur funktion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0