Arvika

Idag blir det en snabbtur till Arvika. Men först ska jag hämta Daniel i skolan eftersom jag ska köra honom till sin pappa. Ska samtidigt passa på att hoppa in hos pappa o hämta lite grejer som jag har där, bla skridskor, skolgrejer o sånt skit..  Sen hoppas jag att jag kommer hem med nya skidor också... 


Dehär stör mig sjukt mycket. Jag har ändå fått håret ganska nära min naturliga hårfärg.. MEN nör man haft nästan svart innan är de inte de lättaste.. jag hatar att det ska va så svårt att bleka bort. Buhu..  Titta upp till höger, en liten bit nedanför botten...    sen jag lagt mörkt i utväxten för ett tag sen. vägrar släppa ..  skit..

Tänk om det kunde va lika lätt att gå från mörkt till ljus, som ljus till mörk ..




Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

Fin du blev i håret! :)

Lillgrabben börjar allt bli väääldigt lik sin mamma nu du!:)

Aw tack amanda, det värmer så mycket!

2010-12-17 @ 14:08:53
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hejsan!

Just nu pågår det fyra tävlingar i min blogg där du kan vinna:



- Presentkort på 300:- hos SUMOpix

- Valfria mockasiner från DobiDobi.se

- Smart nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design



Välkommen in och delta!



2010-12-17 @ 22:22:48
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0