Företagsnamn

Regestrerade ett företag i måndagskväll. Pu de är inte det lättaste.. själva registrerandet är inte så krångligt men anmälan till skatteverket om moms o allt..  För det är så mycket siffror du måste mer eller mindre gissa då du gör en preliminär beräkning...
Hur som helst, Har ju suttit och klurat hur länge som helst på det där med namn och det är verkligen skitsvårt, men efter många om och men så valde jag att göra det lätt. Eftersom mitt företagsnamn inte kommer synas utåt utan endast SOLO så valde jag att bara ha mitt namn som företagsnamn. För enkelhetens skull!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Suck min gumma, det där med stavning är inte din grej... Det heter registrera. ;)

2010-12-22 @ 16:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0