Hårfärgning

Nu har jag färgat håret lite..  blekte upp några slingor lite som jag sen la färg på, mörkblond ask.. så nu är jag nog så nära min tråkigt naturliga hårfärg jag kan komma. Vet inte riktigt hur jag ska stå ut men...  jag behöver bara låta det få va ett bra tag.. Mitt hår skulle behöva läggas in på akuten...   men den idén går säkert åt helvete med som vanligt..    Men planen är att låta det vara nu & låta solen göra sitt till sommaren.  Frågan är bara hur mycket sol man hinner se om man jobbar mån-fre...  9-18... 

Hela dagen spenderades i sunne med familjen. Lite kläd och julshopping är aldrig fel..
Synd bara att jag glömde skötväskan där. Suck.. men får den imorgon : )

Dagens bästa köp måste nog va nya slalombrallor, assköna.

Imorgon hoppas jag på lite mildare väder så jag och pysen kan va ute lite..

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0