Jul jul stålande jul

Sådär nu var julen över. Allt fix för sån kort tid : ) Har upptäckt att jag blivit kärring också..  Måste va så när man tycker det är roligare att ge julklappar än att få? Å när man somnar efter maten?..
Sen så va de den där omtalade juldagen som alla partysugna människor går o väntar på..... överskattat enligt mig.
Efter många om och men så blev det "hallen" ...  Hm. Lång kö in, lång kö till garderoben, dåligt med folk i min smak, omöjligt att gå på toa, hade förväntat mig mer av musiken också...   Men värst av allt måste nog vara att min andra bebis lämnade mig... vart är du kära mobil? : ( . . .   rip


WOHO NU RINGDE MAMMA OCH SA ATT HON HAR MIN MOBIL :D :D :D
Ingen är gladare än jag!!! happy happy happy! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0