Lugna dagar

Idag har jag och milliam inte gjort värst mycket, som vanligt. Tråkigt att det alltid ska va så satans kallt ute. Men idag tog vi faktiskt en liten promenad.. så vi inte ruttnar här inne.
Nu sover han en liten sväng. När han vaknar ska vi nog gå och köpa lite fredagsgodis & majskrokar.

Jag har nördat vampire diaries. Så nu har jag kollat avsnitt 3 - 10 från igår kväll.. kände att jag låg grymt efter, men nu är jag ikapp! har saknat Damon såååå mycket ; ) 

Just nu är det rätt lugnt med bloggandet! Känner inte att jag har så mycket att skriva just nu...  Många skriver om djupa saker, känslor osv... Men det är inte riktigt min grej så jag skriver lite när jag känner & vill : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0