ont i händerna

Skrev nyss ett inlägg som jag råkade trolla bort... så tråkigt. Jag som bloggat så på senaste ; ) nu fick jag ju verkligen lust att göra ett nytt inlägg igen... puh, skit.

Överlevde min barnledigahelg som bestod av shopping, match, utgång och fruktsallad. Helgen får 5 av 10...  Nästa barnlediga helg ska inte få bli något annat än en 10...  för då är det ju juldagen.  Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska stanna hemma i torsby eller om jag ska pallra mig till Caroline i Kristinehamn... beslutsångest.

Jag har fortfarande inte reggat ett företag eftersom det är vissa saker som är oklara än som jag behöver veta innan jag drar igång. Så det blir veckans uppdrag! Börjar bli lite bråttom....    Har heller inte bestämt mig vilka färger jag vill jobba med... svårt.  Goldwell går iaf bort...


Shit vad min blogg är bildlös, vet ju själv att när jag kollar bloggar så kollar jag mest bilder och skiter i texten...    En bild säger ju mer än tusen ord, right? ; ) så lägger jag ut 3 bilder kan man säga att jag skrivit 3000 ord... skitbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0