Roliga nätter

Jag tror Milliam håller på med någon slags protest mot mig...  han vaknar flera gånger på nätterna, vägrar sova, ligger inte still, är sur som en citron bara för att han inte får gå upp & leka 02 på natten...
Jag blir tokig, mitt tålamod skulle behöva laddas upp..

Till julen ska Mlliam va hos pappa en hel vecka, den ska jag ta tillvara på..  o hoppas på att han äter riktigt mycket pepparkakor där borta så han är snäll när han kommer tbx : )

åh nu känner jag en oerhört mysig doft : ) got to go.

Kommentarer
Postat av: elin

bajsdoft? ;) ja va på en föreläsning om www.verksamt.se idag :) fick ett nummer där som man kan ringa och fråga om "allt". du kan väl höra av dig om du vill ha numret :)

2010-12-15 @ 13:42:45
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0