suck...

Än en gång fattar jag inte vilka som ringer och röstar på Minnah. Kan dock hålla med om att det inte va Olles bästa kväll igår, tyvär.... men men.. men får väl se det possitivt, att det redan är klart att Jay kommer stå som vinnare nästa fredag : )

Hoppas Minnah har andra kläder då. För igår tyckte jag faktiskt det var elakt att sätta på henne ett sånt kort linne när hon är lite rund. ja menar, när hon stod o hoppa på scenen så hoppa ju magen ut....   Så bättre kläder nästa vecka!

Nu tvättar jag sen ska jag till mamma & passa Daniel ikväll. Så då ska vi åka skridskor...eller han åker när jag och Milliam tittar på : ) 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tänkte också på det med kläderna. Mycket osmickrande!

2010-12-04 @ 12:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0