Är du nervös?

Den frågan har jag nog fått snart tusen gånger..  Så därför tänkte jag berätta nu för alla att NEJ jag är inte nervös inför förlossningen.  När det väl kommer så är det ingenting som jag kan göra åt eller komma ifrån. Dessutom försöker jag hålla mig så lugn som möjligt nu innan, ingen idé att gå och stressa upp sig inför förlossningen. Man hinner nog stressa upp sig nog när det väl är dax, tills man kommer in till förlossningen och blir totalt fokuserad på vad man ska göra.  Sen är jag så otroligt förväntansfull att det inte finns plat för några nervösa känslor hos mig : )   Man får helt enkelt ta förlossningen som den kommer, även om det blir en mardrömsförlossning så får man ut något av det som är ovärderligt.  Så hoppas vår lilla älskling kommer snart : )

Imorgonkväll kommer mamma och syskon, dax att städa lägenheten! 

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig, upp tidigt - "lilla uppkörningen"

Just ja, idag är det onsdag.. 38+1, alltså v 39

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Du tänker precis som mig inför förlossningen, det är ju ingenting man kan dra sig ur.

Sen kan man tänka att kvinnans kropp är gjord för att föda barn! :)

Snart är de små prinsarna här <3

2010-01-07 @ 00:31:30
Postat av: Louise

Du tänker precis som mig inför förlossningen, det är ju ingenting man kan dra sig ur.

Sen kan man tänka att kvinnans kropp är gjord för att föda barn! :)

Snart är de små prinsarna här <3

2010-01-07 @ 00:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0