bad blogger

haha fyfasen vad dålig jag är på att blogga just nu.. men inte så konstigt eftersom jag har så mycket annat att göra, som att mysa med min lilla babymille. 

Veckan har varit superbra. Haft besök från första dagen vi kom hem. Idag ska Milliam få följa med på handbollsmatch. Det måste ju börjas i tid ; )

Fick frågan om vad jag tycker om mammarollen, den är underbar! i början kändes det lite underligt.. Just att man ansvarar för någon annans liv. Men det är fantastiskt! Så mycket kärlek som man känner direkt för sitt barn går inte att beskriva i ord. Att jag valde att bli mamma nu när jag är såppas "ung" som vissa ser det som, ångrar jag inte en sekund!  Jag är superlycklig!


Kommentarer
Postat av: elin

nu blev jag jätteglad :) <3

2010-01-31 @ 17:41:46
URL: http://diffodal.blogg.se/
Postat av: caroline

jag älskar dig/er

2010-01-31 @ 20:31:49
URL: http://carolinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0