Driving day

Idag hade jag lilla uppkörningen, det gick väl helt okej förutom att gubben tyckte jag körde lite för fort in i rondeller osv, med tanke på väglaget..  Får väll lätta lite på gaspedalen, inte svårare än så : )

Sen var jag tydligen tvungen att göra de tre repetionstest man gör efter man fått de gröna prickarna... För att få boka uppskrivningen. Så nu har jag fixat dem tre. Så ska in till min kära Gunilla imorgon och lägga upp en taktik ; ) Lite svårt att boka körning o så nu med tanke på att man inte vet när o hur allt blir veckorna framöver. Men vi kommer nog på något bra!  Snart kommer mamma och de två små ligisterna, pusskalas! med den minsta iaf.. 

Nu blir det shoppingrunda!! i mataffären . . .  : /

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gröna prickar? :S Får man inte köra upp när man vill?

2010-01-07 @ 20:13:42
URL: http://evelinasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0