Hej mitt vinterland!

Jag fick den smarta iden att jag och martin skulle dra på oss täckbyxer o hela köret för att gå ut i snön ett tag. Riktigt skönt att få lite frisk luft, men fasen vad mörkt det är här ute : P



Nu har jag även gjort mina stödord för min redovisning om Selma Lagerlöf som jag har imorgon, första lektionen. Sen är det dags för salong, det blir en lång dag. Jag som varit supertrött bara efter igår och idag då jag haft 2-3 lektioner. Tur jag är ledig på fredag så jag kan sova ut. 

Kollen på mvc idag gick bra, gjorde inte så mycket och än en gång fick jag en reservbarnmorska, typsikt. Jaja, nästa tid är på tisdag om ca 2 veckor. Hoppas verkligen att jag inte går över ända tills dess.. 

Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0