Hemma

hemma efter första skoldagen, inget besök på mvc idag utan de var visst imorgon, tur jag kollade det imorse iaf : ) Skönt att komma tbx till tjejerna! dagen var inte lång, bestod utav projekarbete och religion.
Sen blev det en fika på stan med Madeleine, Caroline, Tilda och Jennifer, kanongott med kladdkaka och glass. Usch nu vågar jag inte ens ställa mig på vågen.. vill inte veta hur mycket jag gått upp nu. För nu har det fasen dragit iväg kan jag lova! Det får bli många långa barnvagnspromenader framöver . .  

Kommentarer
Postat av: elin

jag har kollat tåg/buss nu. å om ja fattat rätt kommer ja fram till dig halv tolv och åker hem tjugo i fyra. blir inte så länge men iaf nåt :p va säger du? =)

2010-01-12 @ 17:22:22
URL: http://diffodal.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej :p men då hörs vi till veckan så kanske jag kommer nästa helg, om de inte hänt något då vill säga ;)

2010-01-12 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0