Hur länge?

Undrar hur länge man ska behöva vänta.. Läst lite om andra som gått länge med värkar. Så ja, det är väl bara att vänta?

"När min son föddes för 11 år sen gick jag öppen 3-4 cm från julafton till den 12 januari. Sonen kom på utsatt datum, 40v. Det var ganska jobbigt med otroligt mycket förvärkar.. "

man är ju inte ensam iaf.. Dock känns de inte så himla kul om man skulle behöva gå såhär ca 2 veckor till... 

Så ja, idag blir det ingen skola för min del iallfall. Fast jag hållt mig i skolan länge så får det vara bra nu.  


Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, jag LÄNGTADE hela tiden efter förvärkar som höggravid - gick hela tiden runt och letade efter tecken om att "något är på G"... :P för som du säger hör man ju hela tiden om att man får gå låång tid med smärta när man ska föda barn första gången.



Och så kom min grabb för en vecka sedan, efter bara typ 3 timmars "halv-ont"... så det kan verkligen vara olika, men jag hoppas det snart är dags för dig :)

kram!

2010-01-23 @ 17:59:39
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0