New year

Gårdagen var superlugn, passade min 6 åriga lillebror tsm med Martin. På morgonen drog vi bort till isen för att Daniel ville åka skridskor. Jag fick också kana runt och spela lite "match".. dock på skor, men det räckte! Sen åkte vi hem för att vila lite. Åkte därefter och handlade massa gott som godis,chips, dricka osv..  Syndade sedan på Sibylla. Efter det blev Daniel nyklippt och jag gjorde iordning ett bad till honom, med levande ljus, mysigt! 
Senare på kvällen lagade vi tacos, my choice, hehe.  Fyverkerier skör vi också så nu är jag dynamitexpert!

12-slaget skålades med hallonsoda. Det funkar lika bra det med : ) 

Nu har det blivit 2010, så nu är lillen välkommen när som helst! 17 dagar kvar nu, fast kan ju lika gärna vara en dag kvar.. eller 30. Det märks!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är så fruktansvärt irriterande för jag var och klippte mig på stråt för inte så länge sen och så var du där och det är så att jag känner igen dig men kan inte placera vart jag har träffat dig innan! Jag blir galen snart och jaa som du kanske har märkt har jag blivit så galen att jag till och med har letat upp dig på internet..

Hehe

2010-01-01 @ 23:17:40
URL: http://maatildaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

oj nej inte stråt utan paus!

2010-01-01 @ 23:19:03
URL: http://maatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0