Sådär ja

Nu har jag tagit lite kort och hittat sladden till kameran efter 30 min letande, det är inte lätt när man just flyttat inte.

Idag tog jag en liten shopping på stan för att fixa lite smått inför packningen till bb.
Kompletarade med en ny neccesär, liten tandkräm, amningsbh, sköna "efter-födsel-trosor", en mjuk babyfilt, ett par tofflor   tror jag har allt nu?


Ytterkläder att åka hem i + nappar och filt



blbarnstolen står i hallen



Sängen har varit framme ett tag



och i den har jag lagt några kläder som ska med till bb



Skötbordet är fyllt med lite smått och gott



badas ska det också, balja + badställning



sist, men INTE minst , magen  

38+6


Kommentarer
Postat av: din älskling caroline

fan .. ja blir helt tårögd

2010-01-04 @ 21:36:49
Postat av: caroline

mysigt :) inte långt kvar nu ! du ser förberedd ut iaf :)

2010-01-05 @ 10:30:12
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med allt :D Det kommer gå så bra så! Otroligt imponerad över alla unga mammor! :)

2010-01-05 @ 12:51:56
Postat av: elin

ja de va ja som tog kortet ;) haha. men ser man ut så när man vill ligga ?

2010-01-05 @ 13:01:30
URL: http://diffodal.blogg.se/
Postat av: tina

jag tror inte riktigt jag har fattat att du ska bli mamma fast jag har vetat det jättelänge. :) kul!

2010-01-05 @ 13:12:41
Postat av: Madeleine

Nu var du att tjock Amanda ;)

2010-01-11 @ 19:07:02
URL: http://www.metrobloggen.se/madeleinez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0