Yesterday

igår var jag i skolan, hade bara två lektioner så det gick faktiskt superbra. Under tiden åkte martin och hälsade på sin farmor och sin mamma med lillen : ) 

Senare på kvällen kom Caroline och Nicklas med sin "lilla" Svea på besök. Längtar så tills Milliam kommer upp i hennes ålder(6 mån) då de är med lite mer liv, haha.  Efter det så badade vi lille Milliam för första gången hemma. Allra första gången gjorde vi på bb, precis innan vi åkte hem.  Då skrek han och tyckte inte alls det var roligt, men igår gick ett skönt bad verkligen hem. Så skönt att han passade på att lägga av en brakskit i baljan. Sånt som händer ^^

Ikväll kommer pappa på besök. 

Ställde mig förresten på vågen imorse..   Från invägningen vid förlossningen har jag "gått ner" 13 kg. Vilken bantningskur att föda barn va! Sen är magen lite slapp, men inte så farligt som jag hade föreställt mig innan. Något som jag tycker är skitjobbigt är mina bröst. De skulle gärna få krympa lite!  När jag har på mig trosor och bh och kollar mig i spegeln känner jag mig som två bröst med ben på, haha.  Får tom pumpa ur massa mjölk under dagen. Mamma säger att jag måste ha kosläkt på pappas sida ; ) 
Konkurera ut milko och arla kanske?



Dagen efter förlossningen. Dock liggandes, men enda som jag har. 


Kommentarer
Postat av: evelina

vad tycker du om mammarollen då? :) Känns det bra?

2010-01-28 @ 13:54:58
Postat av: elin

tack :D detsamma :) hur äre?

2010-01-28 @ 16:25:29
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0