2 dagar kvar..

På resturangshowen...  hoppas dem går fort : ) för det är bra långtråkigt i slutet när det inte händer så mycket och vi får mer eller mindre sitta av tiden..  O inte får man åka därifrån för att köpa lite mat eller något heller : (
Tur att våra modeller som vi har hand om är så snygga och duktiga!  Idag ska jag ta med kameran o ta kort på snyggingarna!   Så lägger jag upp bilderna imorgon eller ikväll om jag hinner . . 

Skönt att snön är påväg bort! Men jobbigt med allt slask.. igår fastnade jag i slasket, med bilen på vägen upp till huset.. bilen skönk alltså ner.. Ringde Martin men han svarade inte.. Funderade lite på vad jag skulle göra. Tog ett djupt andetag och gjorde ett nytt försök att komma loss.. O de gick! = ) Jäkla tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0