Efter showen

Skulle det bli utgång.. en "2/6 klassfest" haha..  Blev jag tilda carro och jennifer W som drog ut..

Jag & Tilda drog först hem till henne och fixade lite.. sen bar det av mot statt.. 

Tilda kommer då på att hennes legg ligger kvar hemma, bara att börja traska hemmåt.. och påvägen kommer jag på att jag inte ha en jäkla aning om vart mitt legg är..  bara att tvinga Martin att åka hem och hämta mitt pass.
Kom sent in på statt, men kvällen var kul och natten är ung : )  

Tilda, On the way home... again


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att jag har med det att göra, men har ni inte en nyfödd liten bebis att ta hand om än att vara ute på krogen hela lördags natt? // A

2010-03-22 @ 11:54:26
Postat av: Jonna Bröms

Så du menar att bara för att man är nybliven mamma ska man inte få unna sig något roligt alls? Om man ändå redan har skaffat barnvakt för en kväll, varför ska man inte få umgås lite med sina vänner, dricka och äta gott, gå ut och ha kul? När jag blir mamma ska jag i alla fall INTE gå in i något slags nunne-liv. Du får hemskt gärna göra det, men det låter jävligt tråkigt. Att du valt att gömma dig bakom att kommentera anonymt ger ju dig tillåtelse att skriva vad som helst till Amanda. På exakt samma sätt ger ju det mig tillåtelse att skriva vad som helst till dig. IDIOT!

2010-03-26 @ 08:17:05
Postat av: Amanda

HAHA HEJA JONNA!

2010-03-26 @ 10:57:06
Postat av: Jonna

Haha, men man blir ju bara SÅ trött på trångsynta människor!! Bra blogg du har förresten :)

2010-03-26 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0