Hemma

Nu har jag kommit hem från mitt andra hem, hos mamma i torsby : ) 

Har varit skönt att få va hemma en hel vecka!  

Gårdagen spenderades i Karstad, köpte lite skor och kläder, välbehövligt! 
Jag behöver en jacka.. och byxor...   det får bli näste shoppingtur det. Fast det blir väl som vanligt när man ska ha byxor, man kommer hem med en jäkla massa toppar ist , för det är ju roligare? = )

Köpte ÄNTLIGEN en musikmobil till lillen.. den gillade han starkt! Blev en mobil med lite olika ljud som låtar,naturljud och hjärtljud. Den visar även upp bilder i "sänghimlen" eller taket. . toppen!

Tog en liten promenad i det fina vädret


Kommentarer
Postat av: tina

tycker du kunde tagit en sväng förbi här när du ändå var i farten ;)

2010-03-03 @ 19:28:58
Postat av: Ingmarie Erlandsson

GUD SÅ JAG ÄLSKAR MITT GOA BARNBARN

2010-03-10 @ 19:06:59
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hejsan!



åh så söt han är! Jag blir så bebissugen när jag ser bilder på alla små bebisar, kan inte förstå att mina blir stora så snabbt....hrm, vi måste nog skaffa en trea snart;=)



Kramar från Erica

- en annan ung mamma med en blogg



2010-03-11 @ 00:40:21
URL: http://erica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0