snorar

Vet inte hur mycket snorpapper det ligger överallt.. jag får nog ta en insamlingsrunda snart. Har varit lite klen några dagar nu. Men nu är min hals bättre som tur är! : )  Har lega o snorat & kallsvettas hela natten men nu känner jag mig piggare. Funderar på att ta bilen in till stan och promenera lite med barnvagnen, få lite frisk luft..

Torsdag äntligen...  vampire diaries. Hur bra som helst!



och hur snygg är inte Damon? Nästan så man önskar man var en vampyr ; )



typiskt att hunkar alltid ska vara mr bad guy  . .


Kommentarer
Postat av: sarah

Fast snyggast är ändå hennes bror :) Det är så man dör när man ser på den serien! :P

2010-03-27 @ 13:20:41
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0