Städtant

Det är pecis vad jag är.. eller har varit i någon timma. För det ser ut som f*n här.. inte nu då, nu ser det lite bättre ut men inte helt färdig.. Men bara jag hinner städa tills på torsdag så är det ju lungt : )

På torsdag är det Hoffmaestro på statt så då ska jag och tjejerna ut & det har varit planerat länge länge länge... Martin ska då ha pappamys med min lille skit : )  Vi drar igång kvällen hemma hos mig, ute i skogen.. creepy!
Jag fattar inte hur 11 personer sak få plats på den lilla scenen.. o de stör mig, haha.  Förövrigt vet jag inte en enda en som inte ska ut på torsdag, förutom Martin .. och Tilda's staffan som snällt lovat att köra oss : )




Ägnar en varm tanke till en vän som behöver det mer än någonsin just idag, we love you


Kommentarer
Postat av: caroline

weeii då ses vi ute !! Vi är oxå ett gäng som ska ut då,, så blir det lite fler som ska ut :D

2010-03-31 @ 07:34:57
URL: http://sweeetcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0